gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

3 Kasım 2007 Cumartesi

Bir Megatrend Uygulaması

Geçenlerde yeni bir megatrend uygulamacısıyla tanıştım.

Tchibo megatrendlerde adı geçen expresso dental ‘in çılgın olmayan ,farklı bir versiyonu .

Bu yerin daha önce farkında olmama rağmen içine girmemiş ,önünden geçerkense vitrinine anlamsızca bakmıştım. Orada ne olduğunu anlayamamış bir bakıştı bu.

Nedeni ise içeriden gelen kahve kokuları yanı sıra girişteki yüksek bar masaları ve sandalyeleri ,vitrinde ise tekstil ürünleri ,ayakkabı ,metal ev gereçlerinin bir arada bulunmasıydı.

Geçen gün bir arkadaşım gitmiş ,’’bak burada senin aradığın ne var ‘’ diye beni mağazaya soktu ,içerisi çok büyük değil ,girişte hoş bir kahve kokusu size ‘’ hoş geldiniz ‘’ diyor.

Uzun süredir anahtar asmak için duvara monte bir askı arıyordum , modern bir şey bulunca aldım ,sonra mutfak set üstü aydınlatmasını gördüm ,arkadaşım başka yerde fiyat bunun 2 katı dedi.Gidip başka yerede baktık gerçekten öyle ve ihtiyacım olan buradaki lamba daha şıktı ,onuda aldım ,daha sonra ise uygun bir fiyata orijinal ve kaliteli bir mont.

Farklı ihtiyaçlara yönelik sanırım 50 – 100 arası ürün vardı.Ortam ürün kalabalığından kafanızı karıştırmıyordu .Acelemiz olduğundan kahve içemeden çıktık .

Mudo consept desem burası en fazla 100 m2 ‘ydi.Benzer desem Mudo Consept ‘de güzel ,burada bir şeyler farklıydı.

Aklımda kalan ise ihtiyaç duyulabilecek oldukça az sayıda ,bir arada görmeye alışmadığımız kaliteli görünen ve nisbeten uygun fiyatlı ürünlerin ,kahve içip kek yiyebileceğiniz bir mağazada sunuluyor olmasıydı .Artık müşterileriydim.

Hiç yorum yok: