gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

5 Kasım 2007 Pazartesi

Marka Yönetiminde Yeni Trendler

Internet ,e-mail ,You Tube ,google video gibi web siteleri öncesi ,insanlar aracılığıyla yapılan pazarlamalar çok güçlü değildi.Tüketicilerin marka yapılandırmasına bir katkısı yoktu.

Bugünse büyük etkileri bulunmakta .

Diet Kola ve Mentos ‘un videoları bu trendin bir örneği ,onlardan You Tube ve google video ‘da çok sayıda var ve milyonlar izlemekte.

Eepybird örneğindekiler bunu daha profesyonelce yapmakta,hatta google ile gelir paylaşım anlaşmalarıda var.

Tüketicilerin katılımıyla marka imajı yaratılması marka müdürleri içinde bir davettir.Diet Kola – Mentos örneği bu tür pazarlamanın gücünü göstermiştir.
Şirketiniz bu şekilde bir pazarlamanın aktörlerinden olabilirse ,imajınız bu dalgadan fayda görecektir.Bu yüzden bu yönde harekete geçilebilir , üstelik klasik pazarlama kampanyalarına göre çokta düşük bir bütçeyle .

kaynak : trends and business

Hiç yorum yok: