gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

22 Kasım 2007 Perşembe

Şirket Yönetiminde Geleceğe Işık Tutacak Yenilik Paylaşımları

Yönetimsel Yenilik , geleneksel yönetim ilkelerinden , uygulamalarından veya alışılmış organizasyonel yapılardan ayrılarak gerçekleştirilen bir iş yaşamına işaret eder.

Örneğin ;

1920 ‘lerde General Motors ‘un Şirket organizasyonlarının bölümlere ayrılması buluşu ,Ford ‘u dünyanın lider otomotiv firması yapmıştır.

1930 ‘ larda ,P & G ‘nin marka yönetimini geliştirmesi onu tüketim ürünleri pazarında belirli güç haline getirmiştir.

1970 ‘lerde Toyota ‘nın çalışan kaynaklı sorunları çözme yaklaşımı devrimci üretim şeklinin gelişmesine yardım etmiştir.

Bunlar gibi Başarılı Yönetimsel Yenilikler ,dünyadaki şirket organizasyonlarının yapılarını değiştirir.

Geleceğin Yönetimsel Uygulamalarını Bugünden Yaratmak


L. B . School ‘da şekillendirilen Yönetimsel Yenilikler Laboratuarı ileri derecede gelişmiş firmalara geleceğin yeni uygulamalarını bu günden uygulamaları konusunda yardımcı olur. Amacı , bu tip öncü firmaları gerçek yönetimsel yenilikler konusunda desteklemektir. Bu yolla yönetimsel deneyimde gelişimi hızlandıracağımızı ümit ediyoruz.

Özellikle ;

Kritik yeni nesil iş dünyası rekabet savaşları ,

En büyük başarı için uzun vadeli varsayımlar ,

İşe alma ,Stratejik Elastikiyet ,İş Dünyası Yenilikleri gibi adım adım Anahtar performans parametrelerindeki yenilikçi değişimler

Yarının tecrübelerini yaratmaya yardım etmek için aramıza katılın.

ayrıntılı bilgi için :management innovation lab

Hiç yorum yok: