gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

18 Ekim 2010 Pazartesi

Ekonomik Durgunlukta Bazı Firmalar Daha Hızlı Büyürler

Cevabını merak ettiğim bir soru şöyle ;

Pazarların olabildiğince kötü olduğu dönemler , bazıları için hızla gelişme yakalanabilecek kadar şanslı günler midir ?

Bu gün bir çok şirket bu şansın dışındadır.

Geçmişte direkt satış konusunda böyle bir tecrübe edinme şansına sahip olmuştum.

Şu an insanların dikkatini çekmek için uygun dönemdir.

İyi veya en iyi ürün önemli olsa da uygun ürün bu gün daha değerlidir.

Buradaki anahtar ise insanların uyandıklarında , sabah işe başladıklarında , akşam eve döndüklerinde onlara ilginç gelecek fırsatların ortaya çıkartılmasıdır.


Ürün ve Pazar trendleri konusunda iki önemli nokta ise ;

- Ürün insanların isteklerinden çok ihtiyaçlarını giderecek ,

- Pazarda gittikçe daha fazla insanın dikkatini çekebilecek özellikler taşımalıdır.

Örneğin klasik sağlık hizmetlerinin maliyeti artarken , insanlar alternatif tedaviler araştırmaktadır.

Bir çok sağlık uzmanı ve hasta , önleyici sağlık hizmetlerinin daha önemli olduğunu vurgulamaktadır.

Sağlıklı olmak bir trend olarak ortaya çıkmaktadır.

Buradaki etkileyici malzeme ise su ‘dur.

Mutfaklarda kullanılan su iyonları püskürten bir alet üretiyorsanız ve bunun için filtre edilmiş içme suyu kullanıyorsanız bu yüksek alkalin üretir.

Neden yüksek alkalinli içme suyu ?

Çünkü o vücudun ph derecesini yükseltir . Asiditeye engel olur.Bu durum ise obezite üzerinde etkilidir.

Burada dikkat çekilen şey ,

Su iyonu püskürten aleti almak müthiş etkiler sağlar. Öyleyse bu bir iş fırsatı olabilir.

Aslında önemli olan ekonomilerin kötü gittiği dönemler bir çokları için çaresizliktir.

Bir çokları ise fırsatları şartlara uydururlar.Doğru yere bakarsak ,doğru şeyi görebiliriz.

Bazen yüksek kaliteli ürünlerin etkileyiciliğinin azalması , bazense ihtiyaçların önem kazanması .


kaynak:ezinearticles

Hiç yorum yok: