BW ,Avrupa Genç Girişimciler
Dorst Communicatie Group
John Dorst
Şu an ondokuzunda olan Dorst bir çok başarılı girişimci gibi iş hayatına erken yaşta başladı .
Henüz on üç yaşındayken anne babasının arkadaşları için e-ticaret siteleri yapıyordu . Onsekizine geldiğinde ise dokuz çalışana ulaşmıştı .
O hollandada özellikle küçük ve orta boy işletmeler için pazarlama ve basım hizmeti veriyor .
Gelirinin yarısı web sitesi ve intranet yapımından , diğer yarısı ise iş kartları , diğer baskılı materyaller gibi pazarlamaya yönelik ürünlerden geliyor .
gloIN Nedir ?
Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.
28 Temmuz 2009 Salı
21 Temmuz 2009 Salı
Marka İsmi Bulmak İçin Ne Yapmalı
Büyük bir isim büyük bir markanın başlangıcıdır . Duyulduğunda akılda kalıcı olmalı ve belirli etkiler yaratmalıdır .
Şimdi hızlıca yeni bir marka ismi konusunda gerekenleri gözden geçirelim .
Bu yöntemin ;
Zorluk Derecesi : Normal
Gereken Süre : Birkaç saat
Başlayalım ;
Beyin jimnastiği : İnsanların ismi duyduklarında neler hissedeceklerini düşün . Bir kağıda yaz ve yorumlarını sınıflandır .
İlgi Kur : Aynı etkiyi uyandıran benzer veya eş anlamlı kelimeleri ve deyimleri düşün .
Daha Fazla İlgi Kur : Başka dillerdeki kelimelerle de ilgi kurmayı dene .
Denemeler Yap : Çeşitli kelimeleri ve hecelerini kullanarak farklı kombinasyonlar oluştur .
Yansımalarına Bak : Listendeki her bir kelimeyi gözden geçir ve her birinde neler hissettiğini düşün .
Kontak Kur : Güvendiğin insanlara git ve her bir kelime için düşüncelerini al .
Önem Sırasına Göre Düzenle : Önemsiz gördüklerini at , önemlileri listene kat .
Tescilli Olup Olmadığını Araştır : Başkasına ait olmadığından emin ol .
Alan Adını Kontrol Et : Alan adı başkasına ait olmasın .
İsim seçmekten , genel isimlerden ,coğrafi isimlerden kaçın , akılda fazla kalmazlar .
Geleceğide düşünerek vizyonunu geniş tut .
İsim kısa ve kolay söylenir olsun .
İhtiyacın ;
İsimler , kağıt kalem ve tepkilerini gözleyeceğin arkadaşlar .
kaynak:about
Şimdi hızlıca yeni bir marka ismi konusunda gerekenleri gözden geçirelim .
Bu yöntemin ;
Zorluk Derecesi : Normal
Gereken Süre : Birkaç saat
Başlayalım ;
Beyin jimnastiği : İnsanların ismi duyduklarında neler hissedeceklerini düşün . Bir kağıda yaz ve yorumlarını sınıflandır .
İlgi Kur : Aynı etkiyi uyandıran benzer veya eş anlamlı kelimeleri ve deyimleri düşün .
Daha Fazla İlgi Kur : Başka dillerdeki kelimelerle de ilgi kurmayı dene .
Denemeler Yap : Çeşitli kelimeleri ve hecelerini kullanarak farklı kombinasyonlar oluştur .
Yansımalarına Bak : Listendeki her bir kelimeyi gözden geçir ve her birinde neler hissettiğini düşün .
Kontak Kur : Güvendiğin insanlara git ve her bir kelime için düşüncelerini al .
Önem Sırasına Göre Düzenle : Önemsiz gördüklerini at , önemlileri listene kat .
Tescilli Olup Olmadığını Araştır : Başkasına ait olmadığından emin ol .
Alan Adını Kontrol Et : Alan adı başkasına ait olmasın .
İsim seçmekten , genel isimlerden ,coğrafi isimlerden kaçın , akılda fazla kalmazlar .
Geleceğide düşünerek vizyonunu geniş tut .
İsim kısa ve kolay söylenir olsun .
İhtiyacın ;
İsimler , kağıt kalem ve tepkilerini gözleyeceğin arkadaşlar .
kaynak:about
14 Temmuz 2009 Salı
Kobilere Pazarlama Hizmeti Veriyoruz
BW ,Avrupa Genç Girişimciler
Dorst Communicatie Group
John Dorst
Şu an ondokuzunda olan Dorst bir çok başarılı girişimci gibi iş hayatına erken yaşta başladı .
Henüz on üç yaşındayken anne babasının arkadaşları için e-ticaret siteleri yapıyordu . Onsekizine geldiğinde ise dokuz çalışana ulaşmıştı .
O hollandada özellikle küçük ve orta boy işletmeler için pazarlama ve basım hizmeti veriyor .
Gelirinin yarısı web sitesi ve intranet yapımından , diğer yarısı ise iş kartları , diğer baskılı materyaller gibi pazarlamaya yönelik ürünlerden geliyor .
Dorst Communicatie Group
John Dorst
Şu an ondokuzunda olan Dorst bir çok başarılı girişimci gibi iş hayatına erken yaşta başladı .
Henüz on üç yaşındayken anne babasının arkadaşları için e-ticaret siteleri yapıyordu . Onsekizine geldiğinde ise dokuz çalışana ulaşmıştı .
O hollandada özellikle küçük ve orta boy işletmeler için pazarlama ve basım hizmeti veriyor .
Gelirinin yarısı web sitesi ve intranet yapımından , diğer yarısı ise iş kartları , diğer baskılı materyaller gibi pazarlamaya yönelik ürünlerden geliyor .
8 Temmuz 2009 Çarşamba
Paten Yapmayı Seviyordum
BW ,Avrupa Genç Girişimciler
Matteo Böhme
Matteoevents
Paten yapmaktan hoşlanan Matteo , on dokuz yaşındayken bu konuda organizasyonlarada başlamıştı.
Artık yirmi dört yaşında .
Fakat almanyadaki şirketini kurduğu ikibinbir yılı sonrasında organizasyon işini genişletti ve markalar için çalışmaya başladı .
Şu an tam zamanlı üç çalışanı bulunumakta , yirmibeş organizatörle işbirliği yapmakta .
O paten sevgisinden dolayı bu işe girmişti fakat artık elinde büyüyen bir işi bulunmakta .
Matteo Böhme
Matteoevents
Paten yapmaktan hoşlanan Matteo , on dokuz yaşındayken bu konuda organizasyonlarada başlamıştı.
Artık yirmi dört yaşında .
Fakat almanyadaki şirketini kurduğu ikibinbir yılı sonrasında organizasyon işini genişletti ve markalar için çalışmaya başladı .
Şu an tam zamanlı üç çalışanı bulunumakta , yirmibeş organizatörle işbirliği yapmakta .
O paten sevgisinden dolayı bu işe girmişti fakat artık elinde büyüyen bir işi bulunmakta .
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)