gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

20 Şubat 2008 Çarşamba

Bazı Tüketici Megatrendleri

Orta yaşlı insanlar gençlik tutkularını devam ettirmek istemektedir.

Son on yılda 38 – 46 yaş arası insanların Harley Davidson sahipliğindeki artış bu durumun bir göstergesidir.

Trend izleyiciler kozmetik üreticilerinin dikkatlerini gençlik dönemlerini yakalamak isteyen orta yaşlı insanlara yönlendirdiklerini görmektedir.

Sağlık ve kozmetikte insanların etkilendikleri noktalara dokunmak satış arttırma çabasındaki yeni bir rotadır.Yalnızca daha yaşlı insanları hedeflemek ise genellikle başarıda tek başına yeterli olmaz.

Örneğin Revlon 50 yaş üstüne hitap eden parlaklık sağlayıcı ürününde hedef kitlesine ulaşmakta zorlandı ve sonunda vazgeçti.

Diğer taraftan tüketiciler internet siteleri yanı sıra blogları izleyerek ürün tecrübeleri hakkında fikir edinmeye başladılar.

Gelir düzeyi artan profesyoneller tüketim ,zaman ve para harcama ,farklı yiyecek ,giyecekler keşfetme konularında daha titiz olmaya başladılar .

Bir trend olan doğal ve organik tüketim ürünlerinin , markası ,içeriği ve kaynağıda sorgulanmaya başlandı.

Örneğin Türkiye ‘ den kırmızı gül demeti veya Fransa ‘ nın güneyinden üzüm müşteriler gözünde ürüne bir değer katıp , şeffaflığıda arttırmaktadır.

kaynak:cosmetics design

Hiç yorum yok: