Online veya gerçek bir iş kurarken mantıksal bir sıralama vardır. İşin büyüyebilmesi için yapılması gereken şeyleri anlamaya çalışalım .
Hedef müşteri kitlesini net olarak anlamak .
Herhangi bir ürünü pazarlamadan önce kime satabileceğinizi anlamanız , araştırmanız ve keşfetmeniz gerekir . Bu ürünleri öncelikle kimler talep eder , kimlerin ihtiyacını çözer . Hedef müşteri kitlesini anlamadan verimli satış yapmak zordur .
Müşteriler heyecan ve mantıklarıyla en çok hangi ürünü ister
Önce hedef müşterileri belirlediniz , Şimdi onların gerçekten ne istediklerini anlamak gerekir . Bunu anlayamıyorsanız pazarlama boşa gidebilir .Pazarı ve neyin daha kolay satılabildiğini anlamaya çalışın .
Ambalaja önem verin .
Müşteri önce paketle tanışır .
Etkileyici teklifler yaratın .
Örneğin on dakika ayırarak istediğiniz sonucu alın .
Müşterilerinize ulaşın
Müşteriler ürünlerinizi nereden alırlar , Online tartışma forumlarında toplanırlar mı ? Boş zamanlarında ne yaparlar ?
Müşterileri izleyin .
Ürünlerinizi alan müşteriler memnun mu ? Tekrar alır mı ?
Satışı bitirin
Satış yapıldıktan sonra müşterinin görüşlerini alın .
İlave teklifler yapın
Geliriniz ilave satışlar ve memnun müşterilerle artar . Onlarla güvene dayalı ilişkiler yaratın . Uzun süreli müşteriler kalıcı işleri ortaya çıkartır .
kaynak:businessknowhow
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder