gloIN Nedir ?
Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.
21 Temmuz 2011 Perşembe
Müşteri Bağlılığı Nasıl Oluşur
Kobilerde müşteri sadakati , marka bağımlılığından çok marka davranışı ile ilgilidir .
Müşteriyi tekrar alışveriş yaptırma konusundaki bağlılık çabalarınız yalnızca kar amaçlı olmamalıdır . İhtiyaçlarının karşılanması önemlidir ve bu sürekli bir gelir anlamına gelir .
Müşteri bağlılığı işyerinizdeki bir çok konuyla ilgilidir .
Bölgenizde en iyi fiyata mal satan siz olabilirsiniz .
İşiniz planlanmamışsa ;
Çalışanlarınızın ne yaptıkları hakkında fikri yoksa , müşterilerin sizin işyerinize uğramaları için yeterli nedenleri olmaz .
Sadık müşteriler fiyat yanı sıra görünüm , çalışma saatleri , samimiyet , hızlı servis , işbirliği gibi bir çok nedenle alışveriş yaptıkları şirketlere bağlanırlar .
kaynak:understandingmarketing
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder