gloIN Nedir ?
Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.
28 Mart 2011 Pazartesi
Firmaların Arasındaki Fark Nelerden Oluşur
Pazarda firmalar bazen birbirlerinin benzeriymiş gibi bir izlenim oluştursa da yöntemleri farklıdır . Farkı ortaya çıkartan özelliklere bir göz atalım .
Müşterilerin Nelere Dikkat Ettiklerini Anlayın
Rakiplerinizi , promosyonları izleyin .
Müşterilerinizi Koruyun
Müşterileriniz daha az alsa da hala alışveriş yapıyorlar . Yetenekleriniz onları alışveriş yapacakları ana kadar elde tutmaya uygun olmalıdır .
Büyümeye Uygun Pozisyon Alın
Belki ucuz fiyatlardan yapılacak biraz yatırım , belki de verimlilik konusunda yapacaklarınız , gelecekte karlılığınızı arttıracaktır .
Operasyonel İşlerden Kar Merkezine Dönün
Operasyonel iş akışının her bir aşamasını kar merkezine dönüştürme olasılıklarını araştırın .
Bu durum yatay büyümenizin yolunu açarak gerçek potansiyelinize yaklaşmanıza destek olacaktır .
Süreci Gözden Geçirin
Onlar sizin ürünlerinizi neden dolayı alacaklar ? Ne fayda sağlayacaklar ? Sizin müşterilerinizi , tedarikçilerinizi , veri tabanınızı , dağıtım kanallarınızı , acentelerinizi mi kullanacaklar ?
Bunların farkında olmanız daha iyi pazarlık yapmanıza yol açacaktır .
Ödeme Yapılandırmasında Esnek Olun
Şirketler geleneksel olarak ödemenin bir bölümünü sonra yapmak isterler .
Pozitif Olun
Sürekli alıcılarınız sizin onlardan uzaklaştığınızı hissederlerse uzaklaşabilirler .
Görünür Olun
Basit ve anlaşılır tablolar aracılığıyla iletişim kurun . Örneğin grafikler oluşturarak gelecek yıllarda müşteri , şube sayınızdaki , gelirinizdeki hedeflediğiniz artışları müşterilerinizle paylaşın . Onlar da konu üzerinde düşünecektir .
Marka
Marka ve isimlendirme müşteri iletişiminize önemli katkılar yapar .
Rolünüzü Hafifletin
Sizin rolünüz satış yapmaktan çok verimliliği izlemektir . Ekibinizin yetki ve yeteneklerini arttırabilirseniz başarırsınız .
Ev Ödevinize Çalışın
Bulabildiğiniz kadar potansiyel müşteriler bulun
Sağlam Bir İş Modeli Oluşturun
İş modeliniz işinizin gelirininin artışı üzerine yapılanmalıdır .
Hazır Olun
Satışa hazır hale gelin . Pazarla ilgili tüm unsurları barındıran planınız , geçmiş ve gelecekteki üçer yıllık finansal veri ve tahminleriniz elinizin altında olsun .
kaynak:bmighty
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder