gloIN Nedir ?
Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.
17 Şubat 2011 Perşembe
Markanızın Hikayesi Nedir ?
2003 yılında bir gün cafede çocukluk arkadaşları İra ve Michael birbirleriyle Brezilyada tanışmış birkaç kızla konuşuyordu .
Brezilya ile ilgili en çok özlediğiniz şey neydi sorusuna kızlar tereddütsüz hindistancevizi suyu cevabını verdi .
İki ay sonra İra , markalı hindistan cevizi suyunu amerika pazarı için araştırmak üzere Brezilya ya gitti ve orada cafede tanıştıkları kızların Hindistan cevizi suyu konusunda abartılılı olmadıklarının farkına vardı .
Hindistan cevizi üretilen yerlere , üreticilerine defalarca ziyaretler sonrası kontaklar kuruldu ve üretim için araştırmalar yapıldı ve Vitacoco doğdu .
Michael ise newyorkta yaptığı pazar araştırmalarında bu içeceğe büyük ilgi olacağının farkına vardı ve çeşitli distribütörlerle görüştü .
İki yıl sonra 2005 ‘de ürünleri pazarda satılmaya başlandı .
Karbonat içermeyen içecekleri alternatif sporlar kategorisinde de ilgi görmesinin yanı sıra kuzey amerikada hızla büyüyen bir yaşam biçimi olmaya başladı .
kaynak:vitacoco
Etiketler:
Dünyada Genç Girişimciler,
Girişim Planlaması,
Marka Yönetimi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder