gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

30 Aralık 2010 Perşembe

Bir Ürün Nasıl Değer Kazanır


Fiyat artışına neden gerek duyarsınız ?

Bunu yaparsanız işleriniz daha iyiye mi gidecek ?

Bir hikaye anlatmama izin verin ;

Birkaç yıl önce kuzenim yaşadığı yerde ilk restoran ‘ını açmıştı. Yeni bir sektöre giriyordu.

Düşük fiyatların yüksek bir satışı garanti edeceğini düşündü.Fiyatları rakiplerinin neredeyse yarısıydı.

Uyguladığı yöntem ona büyük satış getirdi , karı ise çok düşüktü.

Çok sayıda müşterisi olsa da maliyetleri karşılamakta zorlanıyordu . Restoranı kapatma aşamasına geleceğime fiyatları biraz arttırayım diye düşündü .

Şu an bulunduğu yerdeki iyi kalite yiyecekleri , iyi bir servis hizmeti ile satmakta . Üstelik müşterilerinin çoğunu korumakta.

Bir çok girişimci bu taktiği başlangıçta uygular ve bir süre sonra kendisi için bir avantaj olmadığını keşfeder.

Doğru fiyatlama stratejilerine bir göz atalım ;

- Ne Kadar ?

Bu soru ilk önce göz önüne alınmalıdır.Cevabı müşterilerin alım gücüyle ,ne kadar satış beklediğinizin ilişkisi ile cevaplanır.

Dengeyi kuramazsanız müşterilerde hızlı kalp atışlarına neden olabilirsiniz.

- Müşterilere Duyurun


Müşterilerin hazırlıksız yakalanmasına neden olmamak için fiyat artışları hakkında onları bilgilendirin.

- Değer Katılmış Ürün Ve Servisler Yaratın

Tepkileri yumuşatmak ve müşterilerin daha kolay kabul etmesini sağlamak için sattığınız şeye daha hızlı servis , daha iyi müşteri hizmetleri , promosyonlar gibi ilave değerler ekleyin.

kaynak:ezinearticles

Hiç yorum yok: