gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

8 Ekim 2009 Perşembe

İş Başarısında Önemli Noktalar

Yıllardır girimcilik yapıyorum . İş yapmanın kuralları ile ilgili bir çok şey öğrendim , unuttum , tekrar öğrendim ..

Geçenlerde iş yapma konusunda neler bildiğimi değerlendirmek isterken şu sonuçlara ulaştım.

Açık ve iyi tanımlanmış bir işin olsun . Yalnızca ‘’ para kazanmak istiyorum ‘’ düşüncesine sahip olma . Yüksek amaç ve hırsını pazara yerleştirerek başarılı ol .

Kazanacak bir ekip oluştur . İşe alacakların senden daha iyi olsun .

Tutumlu ol . Etkileyici ve büyük işler yapmak , ofis mobilyalarının kalitesi ile ölçülmez . En büyük kar , harcamadığın paradır .

Düzenli ve planlı çalış . Ertesi gece bir gün önce yaptığın işleri değerlendir .

Veritabanı oluştur . İşinle ilgili bilgilere hakim ol ve ikinci kez birilerine sorma .

Bir hayal tahtası oluştur ve yaptığın her şeyi oraya yerleştir . Ona her gün bakmak için süre ayır , sonrasında her bir hedefini gerçekleştirdiğinde kendini nasıl hissedeceğini düşün .

Düşün . Hergün on dakika gözlerini kapa ve hedeflerinin neresinde olduğunu düşün .

Oku . Sende olumlu hisler yaratacak kitaplar oku .

Öğrenci ol . Her tecrübeden bir şeyler öğren . İşinde kendini geliştirmek , başarı ve içinde bulunduğun sektör gibi konularda bilgilerini arttır .. Başarılı rakiplerinle ilgili söyleşileri dinle . Unutma , öğrenmeyi durdurursan sende durursun .

Teknolojiyle arandaki boşluğu doldur . Kullandığın teknolojiyle , kullanma şansın olan teknoloji arasındaki fark senin teknolojik boşluğunu oluşturur . Teknoloji her iş için bir başarı anahtarıdır .

kaynak:articlesbase

Hiç yorum yok: