gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

11 Haziran 2008 Çarşamba

Dünya Oyun Pazarında İyi Bir Noktadayım

BW ,Asya Genç Girişimciler


Vishal Gondal

Indiagames.com


Vishal 31 yaşında ,eğitimini 12.sınıfta bırakmış.

Firması şu an Hindistan ’ın pazarı belirleyici online ve mobil oyun şirketi konumunda ,

Dünya ‘da ise mobil oyun geliştirme ve yayıncılığında ilk 20 arasında.

Bir komputer eğitim enstitüsü olan Fact ‘ı 19 yaşındayken kurmuş.

Girişimciliğe başlangıcını şöyle anlatıyor.

Oyunlara her zaman ilgi duydum ve bu istek beni 1999 yılında Indiagames ‘le işim haline getirdi.

Dot.com ‘un çöküşüyle iş modellerinde değişikliğe gittim ve mobil oyun konusunda bir girişim yaptım.

Bu konuda anahtar nokta o dönemde Hindistan ‘ da GPRS ve mobil telefon kullanımı yeterli değildi.

Hindistan pazarına bağımlılığımı azaltmak için başlıca Spider man ,Jurassic Park gibi Hollywood markalarından yararlanmayı uygun buldum.

Başarımdaki kritik nokta , uluslar arası telefon operatörlerini oyunları dağıtabilmek için kullanmamdı.

Hiç yorum yok: