gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

23 Haziran 2008 Pazartesi

Blogcuları Biraraya Getirdim

BW ,Asya Genç Girişimciler

Chua U-Zyn ,24

Ping.sg

Chua , Singapur ‘da bilgisayar mühendisliği okumuş.

Daha sonra 2 yıl web geliştirici olarak Widgeo için çalışmış.

Firması Singapurlu blog kullanıcılarının online ve offline iletişimde bulunabildiği bir buluşma yeri.

Girişimciliğe şöyle başlamış ;

Ping ‘i okulu bitirmeden bir yıl önce okulumun yurdunda başlattım.Bir süre blogları inceledim.

Araştırmalarımın sonucunda blog kullanıcılarının bir arada olabileceği bir topluluktan hoşlanacakları kanısına vardım.Fakat bunu yapabilmem için biraz altyapı sorunları vardı.Derslerim ,web geliştirme işleri arasında gidip gelirken Ping ‘ide inşa ettim.

Sonuçlandırdığımda Ping web programları ,dizayn ve reklam yapabiliyordu.

Hiç yorum yok: