gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

6 Mart 2008 Perşembe

Geleceğin Müşteri Alışkanlıklarını Tahmin Edin

İş dünyasının kafasındaki değerler ve önemi artan Pazar savaşları .

Yalnız değerler gerçekten anlaşılabiliyor mu ? Nereden geliyor ,neden önemli ?


Çünkü Amerikada farklı yeni bir nesilin olduğu bir çağa giriyoruz.

Farklı gruplara göre ürün ve hizmetleri pazara yerleştirme konusunda değerleri anlayabilmek bu günkü kadar hiç önemli olmamıştı .

Geleceğin satınalma alışkanlıklarında değerlerin güçlü bir gösterge olacağı tahmin edilmekte.

Ulusal basketbol birliği ,değer temelli profilleri pazarlama etkilerini arttırmak için kullanmaktadır.

Peki siz pazarlama konusunda aynı sistemi nasıl kullanabilirsiniz ?

Yenilikçi ürün ve servisler yaratın.

Ürünlerinizi tüketici değerlerine göre sıraya koyun.

Büyük potansiyelli alıcılarınızla güçlü satış ilişkileri sağlayın .

Yeni pazarlara girerken risk – ödül oranının değerini biçin .

Büyüyen bir trend olan karlı pazarlama fırsatlarını değerlendirin.

Hızlı ve kalıcı karlılık için müşterilerin satın alma kararlarını etkileyin .

kaynak:club of amsterdam

Hiç yorum yok: