İş dünyasının kafasındaki değerler ve önemi artan Pazar savaşları .
Yalnız değerler gerçekten anlaşılabiliyor mu ? Nereden geliyor ,neden önemli ?
Çünkü Amerikada farklı yeni bir nesilin olduğu bir çağa giriyoruz.
Farklı gruplara göre ürün ve hizmetleri pazara yerleştirme konusunda değerleri anlayabilmek bu günkü kadar hiç önemli olmamıştı .
Geleceğin satınalma alışkanlıklarında değerlerin güçlü bir gösterge olacağı tahmin edilmekte.
Ulusal basketbol birliği ,değer temelli profilleri pazarlama etkilerini arttırmak için kullanmaktadır.
Peki siz pazarlama konusunda aynı sistemi nasıl kullanabilirsiniz ?
Yenilikçi ürün ve servisler yaratın.
Ürünlerinizi tüketici değerlerine göre sıraya koyun.
Büyük potansiyelli alıcılarınızla güçlü satış ilişkileri sağlayın .
Yeni pazarlara girerken risk – ödül oranının değerini biçin .
Büyüyen bir trend olan karlı pazarlama fırsatlarını değerlendirin.
Hızlı ve kalıcı karlılık için müşterilerin satın alma kararlarını etkileyin .
kaynak:club of amsterdam
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder