gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

14 Mart 2008 Cuma

Etkin Pazarlama Araçları

Rekabet içindeki pazarlarda bazı firmalar öne çıkar ve bazıları batarken bir kısmıda ayakta kalır.

Ayakta kalabilmek için hangi faktörler etkilidir ?

Bazı uzmanlara göre sorunun cevabı büyümedir.

Bu yazıda ayakta kalabilmek için işimizi nasıl büyütebileceğimizi değerlendireceğiz.

Satışlar ve müşteriler açısından sınırlı kaynaklarla iyi bir büyümenin nasıl yakalanabileceği belirlenmelidir.

Günümüzün iş liderleri pazarlama çabası göstermeden başarılı olunmayacağını bilmektedir.

Diğer bir anlatımla müşterilerinizin sizinle iş yapabilmesi konusunda dikkatlerini çekemezseniz ,başkaları pazarı ele geçirir.

Her şey karşınızda göründüğünde hatırlayın ki uçak rüzgara karşıda havalanabilir. Henry Ford.

Satışlarınızı arttırabilecek bazı pazarlama önceliklerine değineceğiz .

Müşterilerin mantıklarına değil duygularına odaklanın .

Ünlü satış eğitimcisi Ziglara göre ‘’ Duygular insanları satın alma kararlarına yönlendirir ‘’

Vitrin çözümleri

İş yapmak sınırlı kadrolar ve kaynaklarla verimlilik başarısı ve maliyet avantajları için artık teknolojiye daha çok bağımlıdır.

Farklılığa önem vermek , web sitelerinde müşteriye çözümler yaratmak , bültenler , mektuplar ve diğer pazarlama araçları pazarda vitrin yeteneklerinizin göstergeleridir.

Müşteri gözünden çözümlere odaklanmak .Mümkünse müşterileri memnuniyetini ölçen testlere ve yorumlara yer verin.Bilgi arayanların dikkatlerini çekmek için kısa , etkileyici başlıklar yaratın.

Trendleri takip edin

Kar amacı olmayan destekler iş bağlantıları yaratmak için mükemmel bir yöntemdir.

Gözden geçirin ,Yeniden deneyin ,Yeniden Değerlendirin

Pazar destekçilerinizle konuşun ,verdiğiniz mesajları geliştirin ,pazarda kurumsal kimliğinizi yaratın.

İlk etkiyi yaratmak için ikinci bir şansınız olmayacağını hatırlayın.Tedarikçilerinizle kontratlarınızı değerlendirin. Üretim , dağıtım , depolama maliyetlerini düşürmek ve satış kanallarının etkinliğini arttırmak için online araçlarınızı geliştirin.

kaynak:helium

Hiç yorum yok: