gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

8 Aralık 2007 Cumartesi

Facebook Turizm Sektörüne Ne Gibi Etkiler Yapabilir ?

Otelcilik Sektöründe bazı işletmeler günümüzün sosyal virüsü Facebook ‘tan yararlanmaya başlamıştır.

Örneğin Montreal ‘deki Place d’Armes ve Nelligan 2 butik oteldir.Bu işletmelerin sahibi e-marketing için buradaki sosyal ağını kullanarak iyi sonuçlar elde etmiştir.

Resim galerileri aynı stratejiyi kullanarak gelecek sergiler hakkında bilgi vermektedir.

Kayak Merkezleri Facebook aracılığıyla tartışmalar yaratarak yeni sezonu pazarlamaktadır.

Bunların hepsi ücretsiz reklamdır.

Gittikçe artan sayıda firma Facebook ‘u işe alımlarda kullanmaktadır.Bu konuda özgeçmişleriyle ,çalıştıkları yerler ve ünvanlarıyla ,yaşadıkları yerlerle ilgili bilgilere kolay ulaşılabilir olması onun değerini arttırmaktadır.

Bir çok turizm şirketi uygulamalarını geliştirmektedir. Facebook ‘un çekiciliğini kullanarak kendi profil sayfalarını kullanıcıların gruplarına ilave ettirmektedir.

Mobbisimo Travel iş ortaklarından sonuçları Facebook aracılığıyla almaktadır.

Hosteller (Öğrenci otelleri) Facebook aracılığıyla insanların arkadaşlarının nerede kaldığını öğrenmesini sağlayıp rezervasyonuda tamamlamaktadır. (Örneğin hostelbook )

Uçuşuna karar ver : Hangisiyle uçacağın konusunda en önemli unsur başkalarının tercihleridir .

Şehir Guruları : Özellikle neden ve hangi şehirde kalman gerektiğini keşfet.

Tatil Plancıları : Seyahatini Planla ve arkadaşlarına tavsiye et.

Seyahat blogum :Kendi seyahat blogunu yarat.

Restoran Tavsiyeleri :Restorantlarlarla ilgili görüşlerini arkadaşlarınla paylaş .

Ucuz Teklif Bulucuları :En iyi seyahat tekliflerini STA Travel Networkle bul.

Seyahat Videosu :Geçmiş tatil videolarını arkadaşlarınla paylaş .

kaynak:tourismintelligence

Hiç yorum yok: