gloIN Nedir ?

Dünyadaki Yenilikler Ve Başarı Hikayeleri Hakkında Toplanmış Veya Üretilmiş Konuları Barındıran Bir Bilgi Bankasıdır.

27 Ekim 2007 Cumartesi

Kızgın Çalışanları Yönetmek

Kariyerinizin bir yerinde size kızgın bir çalışanınızı yönetmek zorunda kalabilirsiniz.

Yönetme arzunuz duygularınıza göre ağır basabilir ve verimli bir şekilde bunu başarabilirsiniz.

- Bu durumun derecesine bakın ve size kızmasına izin verin .Karar vermek için zamana ihtiyacı olabilir.

Eğer size gücenmişse yüzyüze görüşmelisiniz.

- Dürüstçe kendi davranışlarınızı gözden geçirin .Ona nasıl davranıyorsunuz ? Eğer sebepsiz yere kötü davranıyorsanız özür dileyerek veya benzer bir şekilde hata yaptığınızı belli edin.

- Çok geç kalmadan kızgın çalışanınızla yüzleşin ,geç kalırsanız sorun büyür ve ekibin diğer bireylerine de yayılabilir.

Bu yüzden kızgın çalışanınıza ‘’ Davranışlarınız bana kızgın olduğunuz izlenimini verdi ,bu konuyu konuşalım ‘’ deyip ağzınızı kapatıp dinleyin.

Uyumlu reaksiyon verin ,hislerinize hakim olun ve gerektiğinde özür dilemenin yanlış bir davranış olmayacağını bilin.

- Amacını sorun .’’ Sizinle çalışmaktan memnunum ama tam olarak amacınız nedir ? ‘’

Bu teklifiniz çalışanınıza problemi çözme şansı sunar. Kibarca bu tür bir yaklaşım size karşı saygıyı yükseltir ve ilişkilerinizde işbirliği şansı verir.

kaynak : ezine articles

Hiç yorum yok: